• Publicaties
  • Adverteren
  • Contact
zaterdag 17 mei 2025
Podcasts
Logo van Topic Nederland
Volg ons ook via
  • Voorpagina
  • Algemeen
  • Financieel
  • Duurzaamheid
  • Ondernemen
  • Gezondheid
  • Dossiers
Klein formaat logo van Topic Nederland
  • Voorpagina
  • Algemeen
  • Financieel
  • Duurzaamheid
  • Ondernemen
  • Gezondheid
  • Dossiers
Mobiel logo van Topic Nederland
Back home
  • Publicaties
  • Adverteren
  • Contact
© 2025 Topic Media Agency B.V.
Powered by Bullzeye Media
  • Voorpagina
  • Algemeen
  • Financieel
  • Duurzaamheid
  • Ondernemen
  • Gezondheid
  • Dossiers
Dit artikel wordt mede mogelijk gemaakt door Versuni

Philips OneUp elektrische dweil 2x sneller, 2x schoner, zonder emmer je vloer brandschoon

AlgemeenBranded Content
22 apr 2025
2 min. leestijd

De Philips OneUp elektrische dweil is de ultieme oplossing voor een efficiënte en grondige schoonmaakervaring. Een dubbel watertanksysteem vangt vuil water op, terwijl de dweil continu van schoon water wordt voorzien. Waardoor je vloer twee keer zo schoon is, terwijl je de helft van de normale tijd kwijt bent aan dweilen.

De grote lenteschoonmaak betekent voor de meeste mensen: het dweilen van het hele huis, óók in de onbereikbare hoeken. Het staat onbetwist bovenaan, samen met kasten uitruimen en het dekbed wisselen. Alles moet schoon en fris. De ramen gaan letterlijk open zodat de frisse lucht kan binnenstromen. De Philips OneUp elektrische dweil is de enige die altijd dweilt met schoon water. Als je ’m nu in huis haalt, worden de vloeren tijdens de grote schoonmaak van dit voorjaar twee keer sneller twee keer schoner.

Dubbel watertanksysteem

Met de Philips OneUp elektrische dweil haal je een krachtig poetshulp in huis, met een dubbel watertanksysteem, waarmee schoon water constant wordt aangevuld en vuil water apart wordt opgevangen. De OneUp is geschikt voor alle vloertypen. De nieuwste innovatie van Versuni, het huis van het merk Philips voor huishoudelijke apparaten en bouwt voor op 130 jaar ervaring. Gevraagd welke innovatieve doorbraak de Philips OneUp uniek maakt, antwoordt Versuni-CMO Marloes Laan: ‘Het watersysteem. De continue toevoer van vers water, en het opzuigen van het vuile water en opslaan in een aparte watercontainer. Dat is de kern van onze innovatie.’ De dubbele wateropvang zorgt ervoor dat de vloer twee keer zo schoon en twee keer zo snel wordt gereinigd. De elektrische dweil is een doorbraak qua schoonmaakoplossing. Het gepatenteerde OneUp-watertanksysteem zorgt ervoor dat er constant schoon water wordt aangevoerd. Hierdoor gebruik je alleen maar schoon water tijdens het dweilen. Natte en gladde vloeren behoren tot het verleden. De vloer is sneller droog dan na een traditionele dweilbeurt, omdat de OneUp-technologie ervoor zorgt dat je minder water gebruikt en het vuile, overtollig water wordt opgenomen. ‘Veel consumenten vinden het gebruik van een emmer en dweil inspannend en gehannes. Bovendien is het water al vies na de eerste paar keer dat je de mop of dweil uitwringt in de emmer, waardoor de vloer na het dweilen vaak nog steeds een grauwe sluier heeft. Je pakt de Philips OneUp heel makkelijk om even de vloer te doen,’ vertelt Versuni-CMO Marloes Laan. ‘Ik heb twee kinderen die er vaak een rommeltje van maken en ik loop geregeld achter ze aan. Het geeft echt een heel tevreden gevoel als in een handomdraai de vloer weer schoon is.’ Een ander belangrijk voordeel van Philips OneUp: je handen komen niet in aanraking met het water en schoonmaakmiddel, waardoor je geen last hebt van een droge, beschadigde huid na het uitspoelen van de dweil.

Vernieuwend en praktisch

Philips OneUp bouwt voort op de 130 jaar ervaring als merk om met vernieuwende en praktische oplossingen voor moderne huishoudens te komen. ‘Innovatie zit in het hart van Philips en Versuni,’ vertelt Laan. De prestaties spreken wat dat betreft boekdelen. Philips OneUp gebruikt veel minder water per dweilbeurt, tot wel 90% in vergelijking tot de klassieke dweil en emmer, en bacteriën worden effectief tot 99% verwijderd. Dankzij een pompje met geconcentreerd schoonmaakmiddel kan je de zeep doseren, waardoor je minder nodig hebt. Deze elektrische dweil is gemaakt van gerecycled materiaal en energie-efficiënt. Voor het schoonmaakresultaat maakt het niet uit of het reservoir is gevuld met koud of warm water. De dweildoeken zijn herbruikbaar en kunnen gewoon mee in de wasmachine. Philips OneUp heeft een makkelijk draaisysteem, waardoor je de dweil 360 graden kan draaien en alle hoekjes van de kamer en de vloer onder de bank en kasten eenvoudig bereikt.

‘Love it helemaal!’

Philips OneUp is gelanceerd op de afgelopen Huishoudbeurs, in februari. Charo Walop, bekend als de Rotterdamse Poetsqueen, was een van de eersten die de elektrische dweil mocht uitproberen. Haar ronkende review in een mix van Rotterdams en Engels: ‘Mijn paleisje is in no-time weer helemaal schoon! Love it helemaal.’ De eerste reacties zijn heel positief, vertelt Laan. ‘Na de huishoudbeurs waren we ‘out-of-stock’. We verwachten er veel van. We geloven dat dit een echte naam in de schoonmaakmarkt gaat worden..’

Versuni: 130 jaar ervaring in innovatie
Versuni is een ‘house of brands’, waaronder een aantal merkna- men vallen. Het bekendste merk is Philips, naast Senseo en Saeco. ‘Het zijn vertrouwde namen. Daar staan we ook voor: kwaliteit, innovatie en gebruiksgemak,’ vertelt Laan. Met meer dan 900 patenten op zijn naam omvat het productportfolio van koffie- en keukenapparatuur, apparaten voor kledingverzorging, binnenklimaat, tot vloeronderhoud. ‘We bieden oplossingen om het leven van consumenten makkelijker en simpeler te maken. “Het streven om van een huis een thuis te maken” is onze alles overspannende doelstelling.’

De Philips OneUp elektrische dweil heeft een adviesprijs van €109,99 voor de 3000-serie, en €159,99 voor de 5000-serie. Philips OneUp is te koop bij elektrowinkels en de bekende (web)winkels, zoals Bol.com en CoolBlue.

Interessante artikelen

Samen helpen we met de ommekeer voor het regenwoud
Duurzaamheid

Samen helpen we met de ommekeer voor het regenwoud

22 april 2025
Met wat je eet en drinkt kun je positieve impact maken
Algemeen

Met wat je eet en drinkt kun je positieve impact maken

22 april 2025
Allianz Direct biedt verzekeringen met uitgebreide dekking tegen scherpe premie. Makkelijk en snel geregeld.
Financieel

Allianz Direct biedt verzekeringen met uitgebreide dekking tegen scherpe premie. Makkelijk en snel geregeld.

22 april 2025
Een duurzame droomreis op zee met alle luxe van de wereld
Algemeen

Een duurzame droomreis op zee met alle luxe van de wereld

22 april 2025

Volg ons

Topic

  • Voorpagina
  • Algemeen
  • Financieel
  • Duurzaamheid
  • Ondernemen
  • Gezondheid
  • Dossiers
  • Podcasts

Navigatie

  • Publicaties
  • Adverteren
  • Voorwaarden
  • Privacybeleid
  • Cookiebeleid
  • Contact

Dossiers

Personal Lifestyle
Dossiers

Het voorjaar brengt nieuwe energie

23 april 2025
Zorg & Welzijn
Dossiers

Blijf vitaal: gezondheid, luchtkwaliteit en allergieën onder de loep

28 maart 2025

© 2025 Topic Nederland is onderdeel van Topic Media Agency B.V. — Alle rechten voorbehouden — Privacy-instellingen

Publicaties
  • Voorpagina
  • Algemeen
  • Financieel
  • Duurzaamheid
  • Gezondheid
  • Dossiers
Adverteren | Podcasts | Contact

© 2023 Topic Media Agency B.V. — Powered by Bullzeye Media

Topic Nederland
Cookievoorkeuren
Topic Media Agency B.V. verzamelt met cookies informatie over je apparaat, locatie, browser en surfgedrag. Deze informatie combineren we in één profiel met de data die je zelf deelt op onze sites en apps, zoals wanneer je een account aanmaakt.

We gebruiken deze cookies en dit profiel om het gebruik van onze sites en apps te analyseren, om onze inhoud en marketingberichten voor jou te personaliseren, en om je relevante advertenties te tonen. Onze advertentiepartners gebruiken cookies om je gepersonaliseerde advertenties te tonen, om advertentiemetingen en doelgroepenonderzoek uit te voeren, en om hun diensten te ontwikkelen. Sommige partners kunnen ook je precieze geolocatie gebruiken om advertenties voor jou te selecteren. Dit kan alleen als je hier toestemming voor geeft.

Geef toestemming of stel je eigen keuze in

Jouw toestemming kun je opnieuw aanpassen via de privacy-instellingen onderaan deze website. Lees meer in ons Privacy- en Cookiebeleid.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel om het gebruik van een specifieke dienst mogelijk te maken die uitdrukkelijk door de abonnee of gebruiker is aangevraagd, of met als enig doel de overdracht van een communicatie via een elektronisch-communicatienetwerk uit te voeren.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistieken
De technische opslag of toegang uitsluitend voor statistische doeleinden. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
De technische opslag of toegang is vereist om gebruikersprofielen aan te maken om advertenties te verzenden, of om de gebruiker op een website of over meerdere websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Instellingen
{title} {title} {title}