De Philips OneUp elektrische dweil is de ultieme oplossing voor een efficiënte en grondige schoonmaakervaring. Een dubbel watertanksysteem vangt vuil water op, terwijl de dweil continu van schoon water wordt voorzien. Waardoor je vloer twee keer zo schoon is, terwijl je de helft van de normale tijd kwijt bent aan dweilen.
De grote lenteschoonmaak betekent voor de meeste mensen: het dweilen van het hele huis, óók in de onbereikbare hoeken. Het staat onbetwist bovenaan, samen met kasten uitruimen en het dekbed wisselen. Alles moet schoon en fris. De ramen gaan letterlijk open zodat de frisse lucht kan binnenstromen. De Philips OneUp elektrische dweil is de enige die altijd dweilt met schoon water. Als je ’m nu in huis haalt, worden de vloeren tijdens de grote schoonmaak van dit voorjaar twee keer sneller twee keer schoner.
Dubbel watertanksysteem
Met de Philips OneUp elektrische dweil haal je een krachtig poetshulp in huis, met een dubbel watertanksysteem, waarmee schoon water constant wordt aangevuld en vuil water apart wordt opgevangen. De OneUp is geschikt voor alle vloertypen. De nieuwste innovatie van Versuni, het huis van het merk Philips voor huishoudelijke apparaten en bouwt voor op 130 jaar ervaring. Gevraagd welke innovatieve doorbraak de Philips OneUp uniek maakt, antwoordt Versuni-CMO Marloes Laan: ‘Het watersysteem. De continue toevoer van vers water, en het opzuigen van het vuile water en opslaan in een aparte watercontainer. Dat is de kern van onze innovatie.’ De dubbele wateropvang zorgt ervoor dat de vloer twee keer zo schoon en twee keer zo snel wordt gereinigd. De elektrische dweil is een doorbraak qua schoonmaakoplossing. Het gepatenteerde OneUp-watertanksysteem zorgt ervoor dat er constant schoon water wordt aangevoerd. Hierdoor gebruik je alleen maar schoon water tijdens het dweilen. Natte en gladde vloeren behoren tot het verleden. De vloer is sneller droog dan na een traditionele dweilbeurt, omdat de OneUp-technologie ervoor zorgt dat je minder water gebruikt en het vuile, overtollig water wordt opgenomen. ‘Veel consumenten vinden het gebruik van een emmer en dweil inspannend en gehannes. Bovendien is het water al vies na de eerste paar keer dat je de mop of dweil uitwringt in de emmer, waardoor de vloer na het dweilen vaak nog steeds een grauwe sluier heeft. Je pakt de Philips OneUp heel makkelijk om even de vloer te doen,’ vertelt Versuni-CMO Marloes Laan. ‘Ik heb twee kinderen die er vaak een rommeltje van maken en ik loop geregeld achter ze aan. Het geeft echt een heel tevreden gevoel als in een handomdraai de vloer weer schoon is.’ Een ander belangrijk voordeel van Philips OneUp: je handen komen niet in aanraking met het water en schoonmaakmiddel, waardoor je geen last hebt van een droge, beschadigde huid na het uitspoelen van de dweil.
Vernieuwend en praktisch
Philips OneUp bouwt voort op de 130 jaar ervaring als merk om met vernieuwende en praktische oplossingen voor moderne huishoudens te komen. ‘Innovatie zit in het hart van Philips en Versuni,’ vertelt Laan. De prestaties spreken wat dat betreft boekdelen. Philips OneUp gebruikt veel minder water per dweilbeurt, tot wel 90% in vergelijking tot de klassieke dweil en emmer, en bacteriën worden effectief tot 99% verwijderd. Dankzij een pompje met geconcentreerd schoonmaakmiddel kan je de zeep doseren, waardoor je minder nodig hebt. Deze elektrische dweil is gemaakt van gerecycled materiaal en energie-efficiënt. Voor het schoonmaakresultaat maakt het niet uit of het reservoir is gevuld met koud of warm water. De dweildoeken zijn herbruikbaar en kunnen gewoon mee in de wasmachine. Philips OneUp heeft een makkelijk draaisysteem, waardoor je de dweil 360 graden kan draaien en alle hoekjes van de kamer en de vloer onder de bank en kasten eenvoudig bereikt.
‘Love it helemaal!’
Philips OneUp is gelanceerd op de afgelopen Huishoudbeurs, in februari. Charo Walop, bekend als de Rotterdamse Poetsqueen, was een van de eersten die de elektrische dweil mocht uitproberen. Haar ronkende review in een mix van Rotterdams en Engels: ‘Mijn paleisje is in no-time weer helemaal schoon! Love it helemaal.’ De eerste reacties zijn heel positief, vertelt Laan. ‘Na de huishoudbeurs waren we ‘out-of-stock’. We verwachten er veel van. We geloven dat dit een echte naam in de schoonmaakmarkt gaat worden..’
Versuni: 130 jaar ervaring in innovatie
Versuni is een ‘house of brands’, waaronder een aantal merkna- men vallen. Het bekendste merk is Philips, naast Senseo en Saeco. ‘Het zijn vertrouwde namen. Daar staan we ook voor: kwaliteit, innovatie en gebruiksgemak,’ vertelt Laan. Met meer dan 900 patenten op zijn naam omvat het productportfolio van koffie- en keukenapparatuur, apparaten voor kledingverzorging, binnenklimaat, tot vloeronderhoud. ‘We bieden oplossingen om het leven van consumenten makkelijker en simpeler te maken. “Het streven om van een huis een thuis te maken” is onze alles overspannende doelstelling.’